De groep bepaalt

Als er een nieuw spel op de markt wordt gebracht dan heeft de groep de macht om er voor te zorgen dat een spel gaat slagen of niet. Er komen steeds meer online spelen op de markt, maar hoe gaan deze het doen? Als mensen er dol op zijn en goede ervaringen hier mee hebben dan gaat het snel rond, iedereen wil het proberen en overal op internet wordt verteld hoe leuk de online spelen zijn. Maar als mensen er een negatieve ervaring mee hebben dan wordt dat ook op internet gezet, ze geven dan aan dat ze het niet leuk vinden en wat de reden dan is, andere mensen hebben dan niet de neiging om het zelf te gaan proberen dit wordt alleen veel gedaan bij positieve reacties. Dit is dan ook de reden dat de groep veel macht heeft om te kijken of dat een nieuw online spel gaat slagen of  juist gaat falen. Als er veel positieve reacties komen de eerste dagen dan gaan steeds meer mensen het proberen en als dat niet het geval is dan wordt het tegendeel bereikt. Het is daarom goed voor de makers van een nieuw online spel om goed in de smaak te vallen bij de doelgroep zodat er positieve reclame wordt gemaakt voor het spel.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>